Nápověda k vašim službám



Instalace Office 2016 do Mac

2017-06-27 11:47

Krok 1: Přihlaste se a nainstalujte Office

  1. Přihlaste se na stránce https://portal.office.com/OLS/MySoftware.aspx
  2. Na stránce Stránka Office spusťte kliknutím na Instalovat v části Instalovat Office 2016 pro Mac stahování instalačního balíčku
  3. Až se stahování dokončí, otevřete Finder, přejděte na Stahování a klikněte dvakrát na Microsoft_Office_2016_Installer.pkg (název se může trochu lišit).
  4. Na první instalační obrazovce spusťte instalaci výběrem možnosti Pokračovat.
  5. Přečtěte si licenční smlouvu pro software a pak klikněte na Pokračovat.
  6. Odsouhlaste podmínky licenční smlouvy pro software výběrem možnosti Souhlasím.
  7. Zvolte, jak chcete Office nainstalovat, a klikněte na Pokračovat.
  8. Zkontrolujte požadavky na místo na disku nebo změňte umístění instalace a klikněte na Nainstalovat.
  9. Když se zobrazí výzva, zadejte přihlašovací heslo pro Mac a pak klikněte na Instalovat software. (Jedná se o heslo, které používáte pro přihlášení k Macu.)
  10. Software se začne instalovat. Po dokončení instalace klikněte na Zavřít.

Krok 2: Spusťte aplikaci Office pro Mac a začněte proces aktivace

  1. Kliknutím na ikonu Launchpad v Docku zobrazíte všechny svoje aplikace.
  2. Klikněte na ikonu Microsoft Word v Launchpadu.
  3. Když se spustí Word, automaticky se otevře okno Co je nového. Kliknutím na Začít spustíte aktivaci.

Jak připnu ikony aplikací Office do Docku?

  1. Přejděte na Finder > Aplikace a otevřete aplikaci Office, kterou chcete.
  2. V Docku klikněte s podrženou klávesou Control (nebo klikněte pravým tlačítkem myši) na ikonu aplikace a zvolte Možnosti > Ponechat v Docku.

 

 

Průměrné hodnocení: 0 (0 hlasů)

K tomuto záznamu nemůžete připojit komentář.

Kontaktujte nás

info@domena.cz
603 111 111

Sledujte nás

Facebook Twitter