Nápověda k vašim službám



Blokace e-mailů

Miroslav Semera
2019-10-30 11:08

 

V tomto návodu jsou uvedeny důvody, proč může dojít k blokaci odesílání zpráv z Vaší emailové schránky a postupy jak danou situaci řešit

 

Na všech mailfarmách je nasazen limit pro odesílání mailů na 75 emailů za 15 minut. Současně je také limitován počet neúspěšných pokusů o přihlášení na 20. 

 

Jak se počítá limit odeslaných zpráv?

Pokud 1 odeslaná zpráva je směrována 1 příjemci, je počítána jako 1.
V případě že odešlete 1 zprávu pro 10 příjemců, je počítána jako 10 odchozích zpráv.

Pokud dojde k překročení povoleného limitu, je schránka na 7 dnů zablokována pro odesílání.

 

Pokud víte, že jste neodeslali žádnou zprávu, nebo jen velmi malý počet a přesto jste zablokováni, mohlo dojít k prolomení hesla k Vaší schránce a následné rozesílce SPAMu. V takovém případě doporučujeme nejprve provést změnu hesla ke schránce a poté kontaktovat naši zákaznickou podporu na emailové adrese helpdesk@ignum.cz

 

Proč jsou e-maily limitovány?

Limit nemá sloužit k omezení odesílání e-mailů obecně, ale k omezení rozesílání nevyžádaných zpráv (SPAM). Rozesílání nevyžádané pošty má za následek to, že adresy našich serverů jsou zablokovány jinými poskytovateli e-mailových služeb. Na jejich servery pak naše servery nemohou doručit žádné zprávy.

V případě, že již dopředu víte, že hodláte posílat více zpráv, než je stanovený limit, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu. V odůvodněných případech můžeme limit pro konkrétní schránku navýšit.

 

Jako důvod prosím neuvádějte např. rozesílku newsletteru na 10 000 adres. K tomuto účelu je možné využít například aplikaci Mailer, kterou nabízíme zákazníkům automaticky zdarma, případně existuje velké množství společností, které se rozesílkou těchto zpráv zabývají.

 

Překročení počtu přihlášení do emailové schránky

Po 20 neúspěšných pokusech o přihlášení do emailové schránky zablokujeme vaši IP adresu. Automatické odblokování proběhne za 90 minut od posledního špatného přihlášení. V případě, že jste situaci vyřešili a potřebujete IP odblokovat dříve, kontaktujte zákaznickou podporu helpdesk@ignum.cz 

 

Jak poznáte, že blokujeme právě vaši IP? V podstatě se Vám nezobrazí ani přihlášení do Webmailu https://e-mail.ignum.cz . 

 

IP adresu blokujeme také v případě úmysleného rozesílání SPAMu. V takovém případě se IP neodblokuje. Pokud je to Váš případ a k rozesílání došlo například prolomením hesla, nejprve doporučujeme si hesla změnit a pak kontaktujte helpdesk@ignum.cz 

 

Průměrné hodnocení: 1.95 (21 hlasů)

K tomuto záznamu nemůžete připojit komentář.

Kontaktujte nás

info@domena.cz
603 111 111

Sledujte nás

Facebook Twitter