Nápověda k vašim službám



Blokace e-mailů

Miroslav Semera
2017-10-09 07:21

 

V tomto návodu jsou uvedeny důvody, proč může dojít k blokaci odesílání zpráv z Vaší emailové schránky a postupy jak danou situaci řešit

 

Na všech mailfarmách je nasazen limit pro odesílání mailů na 75 emailů za 15 minut. Současně je také limitován počet neúspěšných pokusů o přihlášení na 10 za 15 minut.

 

Jak se počítá limit odeslaných zpráv?

Pokud 1 odeslaná zpráva je směrována 1 příjemci, je počítána jako 1.
V případě že odešlete 1 zprávu pro 10 příjemců, je počítána jako 10 odchozích zpráv.

Pokud dojde k překročení povoleného limitu, je schránka na 7 dnů zablokována pro odesílání.

 

Pokud víte, že jste neodeslali žádnou zprávu, nebo jen velmi malý počet a přesto jste zablokováni, mohlo dojít k prolomení hesla k Vaší schránce a následné rozesílce SPAMu. V takovém případě doporučujeme nejprve provést změnu hesla ke schránce a poté kontaktovat naši zákaznickou podporu na emailové adrese helpdesk@ignum.cz

 

Proč jsou e-maily limitovány?

Limit nemá sloužit k omezení odesílání e-mailů obecně, ale k omezení rozesílání nevyžádaných zpráv (SPAM). Rozesílání nevyžádané pošty má za následek to, že adresy našich serverů jsou zablokovány jinými poskytovateli e-mailových služeb. Na jejich servery pak naše servery nemohou doručit žádné zprávy.

V případě, že již dopředu víte, že hodláte posílat více zpráv, než je stanovený limit, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu. V odůvodněných případech můžeme limit pro konkrétní schránku navýšit.

 

Jako důvod prosím neuvádějte např. rozesílku newsletteru na 10 000 adres. K tomuto účelu je možné využít například aplikaci Mailer, kterou nabízíme zákazníkům automaticky zdarma, případně existuje velké množství společností, které se rozesílkou těchto zpráv zabývají.

Průměrné hodnocení: 2 (20 hlasů)

K tomuto záznamu nemůžete připojit komentář.

Kontaktujte nás

info@domena.cz
603 111 111

Sledujte nás

Facebook Twitter