Nápověda k vašim službám



AntiSPAM na Webcloudu

2016-10-27 16:31

 
Co je to SPAM?

SPAM je email, který vám byl zaslán, přestože jste nikoho nežádali o jeho zaslání, obtěžuje vás nabídkami na různé produkty a přístupy na placené webové stránky. Prakticky každá emailová adresa se časem dostane do databáze nějakého spammera a bude zahlcována nevyžádanými nabídkami.

 

Nastavit AntiSPAM můžete dvěma způsoby:

1. pomocí admin schránku na webmailu

Přihlašte se na webmail.webcloud.cz jako administrátor (v administraci webcontrol si volíte, která schránka bude vedena jako administrátor).

Po přihlášení půjdete do sekce Nastavení, zde záložka Administrace, poté Správa antispamu

 

Úroveň antispamu

Každý email je vyhodnocován dle různých kontrol a následně je přiřazeno HIT hodnocení.

Úroveň HIT
Mírné 15
Střední 10
Vysoké 9
Přísné 7
Velmi přísné 5

 

Informace o SPAM kontrole ze zapisuji do hlavičky zprávy. V případě, že zpráva přesáhne body v HIT hodnocení, bude přesunuta do složky SPAM. V případě, že antispamové řešení  zaznamená zprávu s infikovanou přílohou, ta bude přesunuta také do složky SPAM, do složky hlavní (INBOX) pak obdržíte informaci o přesunutí zprávy.

 

Whitelist / Blacklist pravidla

Do políčka Pravidlo napište emailovou adresu, kterou chcete přidat na wihite nebo blacklist.

Úroveň antispamu, tak i nastavení white/black listu se vztahuje vždy na všechny vaše emailové schránky.

2. pomocí webcontrol účtu

  • přihlašte se do svého webcontrol účtu na webcloud.cz
  • v záložce SEZNAM HOSTINGŮ rozkliknete u konkrétního hostingu nastavení (ikona tužky)
  • zde rozklikneme možnost nastavení ANTISPAM/ANTIVIR a nastavíme ÚROVEŇ ANTISPAMU A ANTIVIRU

Každý email je vyhodnocován dle různých kontrol a následně je přiřazeno HIT hodnocení.

 

Úroveň HIT
Mírné 15
Střední 10
Vysoké 9
Přísné 7
Velmi přísné 5

 

Informace o SPAM kontrole ze zapisuji do hlavičky zprávy. V případě, že zpráva přesáhne body v HIT hodnocení, bude přesunuta do složky SPAM. V případě, že antispamové řešení  zaznamená zprávu s infikovanou přílohou, ta bude přesunuta také do složky SPAM, do složky hlavní (INBOX) pak obdržíte informaci o přesunutí zprávy.

 Whitelist / Blacklist pravidla nastavíme pomocí tlačítka PŘIDAT POLOŽKU

Tlačítko je/není SPAM

V příchozí poště máte nyní možnost označit zprávu jako spam a to pomoci tlačítka SPAM v menu. Zpráva bude okamžitě přesunuta do složky SPAM, filtr si navíc zapamatuje vaši volbu a veškeré další zprávy od tohoto uživatele budou pak přesunuty do složky SPAM. 

Ve složce SPAM máte naopak tlačítko pro označení zprávy že není spam (NO JUNK). Zpráva bude přesunuta do příchozí pošty a veškerá další pošta od tohoto uživatele nebude považována za SPAM.

Obecně

Nejprve je třeba zdůraznit, že české právo definuje nevyžádanou poštu (jak papírovou, tak elektronickou), konkrétně v Zákonu č. 480/2004 – Zákon o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů. Problematiky řeší ÚOOÚ, tedy Úřadu pro ochranu osobních údajů.

 

Nicméně vzhledem k faktu, že 99% veškerého spamu přichází ze zemí mimo Českou republiku, je třeba použít další prostředky jako antispamové filtry. Všechny emailové schránky na serverech IGNUM jsou chráněny výkonnými filtry, které analyzují veškeré emaily. Na základě dlouhodobého zkoumání struktury a obsahu spamu jsou schopné určit, s jakou pravděpodobností se jedná o SPAM. Každý takový email je možné buďto označit do předmětu emailu anebo rovnou smazat.

 

Odkud se SPAM bere?

Většina SPAMů pochází z USA, nicméně jedná se většinou o zneužité počítače, které ovládají skupiny lidí z Ruska a Číny. Podrobné statistiky o zdrojích SPAMů naleznete na http://www.spamhaus.org/statistics/countries.lasso.

 

Průměrné hodnocení: 0 (0 hlasů)

K tomuto záznamu nemůžete připojit komentář.

Kontaktujte nás

info@domena.cz
603 111 111

Sledujte nás

Facebook Twitter